Rhodos, day 59, 60

08:58


Včera jsme to trošku přehnali s alkoholem ;D Takže moje plánovaná snídaně na pláži padla... :D Příště... :D
Navíc ty jejich buchty každé ráno už mě zabíjí... :/:D Jak se těším na pořádnou šunku a vajíčka!

Spala jsem do jedenácti, po obědě jsem se válela u filmu... Viděli jste New Years Eve? :-) A ve dvě jsme se šli na hoďku a půl válet k moři. To je ideální čas pro studium frániny :D Normálně mě ty slovesa u moře i baví... Nevídané :D

Poslední měsíc, musím si to pořádně užít a taky pořádně zabrat ve fj a knížkách na maturitu. Ať si můžu říct: ''Jo, zvládla jsem to přesně tak, jak jsem chtěla.'' :-) Už chci po třech letech studia fj vidět taky nějaké výsledky :D!

Dnes stahuju nějaké podklady ke zkoušce z angliny pro ty, co chtějí studovat univerzitu v zahraničí. Tak jsem zvědavá na ty zázraky... :-)

Užívejte prázdnin!))

(K obědu byly zase hranolky. Pro někoho ráj, pro mě smrt. Já hranolky vážně nejím! A když nejsou hranolky, tak je pasta. Přiletím domů jako vepřík :D)

(Pro změnu náš nepořádek v koupelně :D)

(To poslední, co mi zbylo po mém nejbližším člověku.. Krom vzpomínek a zklamání.. Nedám na něj dopustit!)

(A teď už můžu letět domů! :D, 7.90 euro)

 (zabordelený noční stolek :D)

(Lůca se učila fj)

(nejepší deodorant)

(Taky na úklid přišlo...)

(Zbytky odnášíme do kuchyně až večer. Oběd číslo jedna :D)

(detail mých kosmetických zásob)

(Proč ne :D To bylo ještě červnové zoufalství...)

You Might Also Like

2 comments

  1. poslední měsíc? neměla jsi přiletět až v říjnu???

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images