Rhodes, day 69, 70

09:42


Začínám pochybovat, že L. udělá ten repec z fj, co jí čeká v září… Celkem na to kašle - spíš úplně a tou cestou bohužel nic nevede. Fakt se divím, že si neuvědomuje následky. To já jsem tu knížku otevřela za 14 dní víckrát, než ona za celou dobu.

Netuším, s kým budem bydlet na privátě, až jí rodiče přikážou, že musí dojíždět po tom, co ji zvesela Klumpy pošle zpátky do třeťáku.

Nevím, jak mám pochopit lidi, kteří nechápou, kdy už je čas začít kurňa něco dělat. Samo jim nic nespadne do náruče, no ne?!



(Electra)

(Electra)


(naše internetová kavárna před hotelem)

(udělala jsem si radost v hotelovém obchodě) 

(moje chytrá knížka) 

You Might Also Like

3 comments

  1. Tak to jsem ráda, že moje spolubydlící na intu a já jsme prošly dál obě. Na někoho nového bych si zvykat teda nechtěla.
    A povedené fotky! :)

    ReplyDelete
  2. Však neboj, ona na to přijde až bude pozdě. :)

    ReplyDelete
  3. Taky mam takovou kamarádku, co vždycky všechno dělá až na poslední chvíli, a občas ještě o chvíli později.... A žádná snaha o nápravu nepomáhá ;)

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images