Rhodes, day 67

07:48


V komentářích minulého příspěvku se mi objevil koment, jestli bych nechtěla začít přidávat, co jím a jak sportuju na Rhodesu.. To by se dalo shrnout jednoduše v několika větách :D

Každý den jsou tu k jídlu buď špagety nebo v tom horším případě - hranolky... Takže k večeři mám většinou těstoviny a trochu salátu.. K obědu jím ovocný jogurt nebo když se poštěstí, tak je i kuře.. :D Za každou cenu se totiž snažím vyhýbat hranolkám, protože domů vážně nechci přijet jako prasátko... :D

Občas se mi podaří ulovit něco ze snídaní na italské. Takže potom je to slavnostní oběd v podobě míchaných vajíček a celozrnné housky s máslem :D hahah

Co se sportu týče, tak se snažím aspoň 3x za týden běhat :-) Ale není to tady žádná sláva, protože jsem po práci ráda, že jsem ráda.. :D:/

Zatíííím napsanou) Já se jdu ponořit do čtení Zkrocení zlé ženy :P

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images