Rhodes, day 65, 66

10:20


Ze včerejška na dnešek jsem vůbec nemohla spát. Takové horko jsem tu ještě nezažila...
Dnes jsem měla po 5 pracovních dnech pěkný day off. Válela jsem se na pláži a užívala si posledních dní na Rhodu.
Ještě měsíc a je konec, takže nesmím být líná a hezky se chodit koupat v moři :D! Neumíte si představit, jak těžké je se dokopat a jít po práci na pláž.. vážně... :D
nejradši bych vždycky skočila do postele...

Už mám docela hlad. Naposled jsem měla kousek pizzy s Luccičími rodiči, když jsme byli odpo u moře :)
Večeře je až v devět. áááááá :D to je ještě třičtvrtě hoďky :////:D

Mějte se všichni fajn!:)

(prááááce)

(úlovek z italské) 

(dnes dopo byly obří vlny)

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images