Rhodes, day 68

07:50


Je to přesně 22 dní, než se vrátím zpátky do reality... Je to přesně 22 dní ke čtení na maturitu a francouzštině... 22 dní k tomu být lepší.

Kurňa, čím víc se to krátí, tím víc se toho v podstatě bojím. Když se to vezme, tak tady je to takové malé ''vězeníčko'', kde máš přesně určené, co dělat. Žádné podněty, co by ti nějak narušovaly plány. Když zrovna nepočítám otravné chlapi, díky kterým už mi jde vážně hlava kolem a až jednou vybuchnu, tak je všechny pošlu do …. :D:D

Jinak mě tu nic nerozptyluje,.. Mám tu práci, ve svém volném čase si chvilku čtu, mrknu se na něco málo do fj a pak jdu běhat. Ještě skypuju s mamkou nebo jsem na blogu. Někdo tomu říká stereotyp, já zase denní rituál.

Je neskutečné, kolik věcí jsem si tady uvědomila. Třeba, jak důležité je radovat se z maličkostí. A to je jen jedna z těch věcí skoro na konci seznamu. Ty podstatnější napíšu někdy jindy. Protože to je na dýl.

Za ty 3 měsíce si neodvažuju tipnout, o kolik jsem zmoudřela... Každopádně jsem si taky uvědomila, což je pro můj život dost důležité, že nemá cenu brečet nad něčím, co bylo v minulosti. Jak blbostí, co jsme kdysi vyvedli nebo nepovedené lásky. Důležité je, se poučit z chyb do budoucna, dívat se vždycky jenom vpřed a žít přítomností... Přemýšlet, jak si udělat život lepší, ne si ho znepříjemňovat přemýšlením nad tím, že jsme tohle a tohle měli udělat jinak.

Dřív jsem tohle všechno jenom věděla, ale neaplikovala.

Děkuju Řecko.

You Might Also Like

5 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images