Rhodes, day 7, 8

03:50


Day 7.
Zase jsem neměla čas jít na pláž. Začínám věřit, že budu královnou sýrů nadoživotí... :D:/ Ale dali jsme si s Lůcou moji vysněnou zmrzlinu, takže spokojenost pláž nepláž... haha


Večer jsem stihla kolečko kolem hotelu a pak jsme jenom koukali na fotbal, takže nic náročného :P:)

Zítra bych chtěla stihnout snídani. Zatím to tak ale nevypadá, protože se loučíme s Majkem, který zítra letí domů... :/:P

Day 8
Ano, takže snídaně se opět nekonala.. :D! a proč?... Tady je totiž normální jít v půl jedné v noci stříkat pokoje proti hmyzu. (btw proto jsem včera už ani nic nepřidala na blog)

No. Tak jsme se sebrali a šli do Kremasti na gyros... :D Jsme prasátka - jíst ve dvě ráno :D A dnes večer bude na programu asi zase fotbal... Holandsko proti Dánsku myslím...

Těším se na mini discooo :D

Mějte se faajn fajn fajn.



You Might Also Like

7 comments

  1. Pro kus zmrzliny bych právě teď zabíjela!

    ReplyDelete
  2. No, to budem dvě, co jsou bílé jak mléko :D Já se bych se totiž neopálila ani kdybych strávila rok v Egyptě :/ :P

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Uff
      Tak nejsem sama.. :D Ale včera jsem si trošku sežehla krk :D

      Delete
  3. Wendulíno příští rok snad jedu s tebou! Koukej si to pořádně užívat!:) H.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Příští rok bych chtěla do Londýna pracovat jako Embassy staff a pak do Irska :-) Pojedeš? :D
      hahah))

      Delete
  4. No.. mě sebe taky :D:P Jo, je to fajn.. jen je delší pracovní doba no :/:(
    Jo. jo.. pavouků.. Ale šváby nám tu zůstali :D:/

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images