08:22



Dnes jsme se Sebem řešili, jaký je rozdíl v tom, když pracujeme s Řekem a jaký, když s Čechem… Přišli jsme na to, že máme úplně stejný názor. Respektive..

Když pracujeme s Řekem, tak ta práce není tak synchronizovaná a většinu věcí děláme sami, protože oni prostě nepracují. Mimo to tě ještě zdržují, protože na stanovišti jentak postávají a brání ti v rychlém pohybu. - Třeba když chceš udělat nový set up nebo vzít čistý napron že… ;-!:D


Proto jsem trošku na prášky, jelikož mě Cula dává už čtvrtým dnem na jedničku, kde je vždycky nějakej takovej pitomec… Normálně jsem makala 3 týdny na trojce, kde se mnou byl většinou Alex nebo Valentin (oba jsou z Rumunska).

Tam jsem si práci organizovala sama a nikdo se mi nepletl pod nohama… Jaká to byla pohoda!

Dnes přijel největší boss hotelu, takže všechno vzhůru nohama… Všichni se můžou posrat a všechno musí být absolutně vymazlené!

Bože bože :D Tak zatíííííím ahoj všem))


You Might Also Like

0 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images