Rhodes, day 23

12:54


STĚHUJEME SE AŽ V SOBOTU NEBO V PÁTEK...

Tady je to jedna velká šílenost. Nic není jistého... Všechno může být vždycky ještě jinak.

Dnes jsme byli dopoledne asi na hoďku s Léňou na pláži. Pak odpoledne s Míšou a Lůcou... Stihla jsem se tak krásně spálit! A to mám opalovák 50! :D Teď nejsem jako sněhurka, ale spíš jak karkulka :D

Večer jsem mluvila s mamčou. Aspoň trošku odreagování... :-) Ale už bych stejně radši byla doma a udělala si třeba jahodový shake. No, ještě si počkám. O tom žádná.. :P

Nejvíc mě rozčiluje, že mám všechno v kufru a nechci se zase vybalovat jako dement na nějaké dva dny! Gr! Ale nemůžu fungovat s věcmi v kufru.. Bohužel

Teď si skočím asi za Alexem na bar pro černý čaj s mlékem, převlíknu si ještě naposled postel a půjdu si číst TVD. - Je to úplně husté, věděli jste, že v knižní sérii je z Eleny upír už na začátku třetí knížky?! :-)

Dobrou noc všem :-)




You Might Also Like

6 comments

  1. krásné fotky:) jak vidím to moře - tak se těším víc a víc až se budu u moře válet já s miláčkem:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A já se zase těším, až se budu válet doma v mojí posteli. A klidně bez miláčka :D! Haha...

      Delete
  2. ty fotky jsou nádherné, za týden odjíždím do Turecka, jak já se těším !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rhodos je celý nádherný.. škoda, že ani fotkou nezachytnu všechnu tu krásu tady :-) Jéé. fakt? My jsme kousek od Turecka. O day offu chcem vyrazit na Marmaris :-)) Užij si to!!

      Delete
  3. Parádní fotky :-)
    Představ si že já musím vyžít s nevybaleným kufrem, protože na intru mám tak malou skříň, že se mi tam vejde jen kosmetika a učebnice. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tak ale na intru taky dřív byla.. Malej kufr vždycky jenom poloprázdný, protože jsem tam měla tolik věcí, že do skříněk už se mi prostě všechno nevešlo :-):D

      Delete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images