Rhodes, day 40, 41, 42, 43, 44

11:52


Work hard. Have fun. No drama...

To je prosím můj nový přístup k věci. Ty krááso. Nevěřili byste mi NIKDO, co se mi před pár dny stalo.
Ne, nepotkala jsem Johnnyho Deppa, ani kolem mě neprošel Ian Somerhalder.

Byla jsem v práci jako normálně. Od 8:00 do 16:00. A šéf, který mě otravoval už nějakou dobu předtím mi ve čtyři po práci řekl, že mi chce ještě něco ukázat, ať jdu s ním. Podstatné je, co to bylo...

Šli jsme do staff restaurantu.... To, co následovalo pak se odehrálo v jedné sekundě. Zhasnul, opřel mě o zeď a začal mě líbat. NECHUTNÉ! A to nezohledňuju fakt, že je mu 40, mohl by být můj otec... Je ženatý a má děti!!!

Nejdřív se mi nedařilo ho zastavit. - Není to žádný namakanec, ale sílu.. To má!...  Každopádně díky bohu.. Utekla jsem. 

FUJ FUJ FUJ. 

Dlouho jsem přemýšlela, co dělat. Ale zvážila jsem, že počkám, co se bude dít druhý den. Protože přece jen přijít o práci na Italské a jít do main restaurantu se mi nechtělo.

Naštěstí přišel k rozumu a vypadá to, že už je to v pohodě a opakovat se to nebude. Ikdyž mi pořád opakuje, jak moc mě miluje. Dvakrát fuj!

Dnes jsem měla day off. Tak jsem prospala celé dopoledne a po obědě šla válet šunky na pláž... Spálila jsem si prdel tak, že mě to bolí ještě teď a věřím tomu, že ještě i zítra o ní budu vědět ;D minimálně.

Potom jsem se dívala na Kamarád taky rád a mluvila s rodiči, kteří jsou zrovna na kolech v Rakousku... Hned bych jela taky... ááááááách.

dobrooooou s kobrou

 (moji milovaní rodiče)






(Když mě rodiče doprovázeli do Electry... Všimněte si toho oblečení. 20 minutová cesta po kamenité pláži v žabkách nebo čemkoliv jiném je vážně opruz :D)

You Might Also Like

1 comments

  1. To jsem četla už na Tvém druhém blogu. Tyjo! To se snad zbláznil, ne?! Fuuj chuděrko.. hlavní je že jsi ok!

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images