Rhodes, day 35, 36, 37, 38,39

09:49


Posledních pár dnů jsem se snažila užívat všech volných chvílí s rodiči, takže na internet pochopitelně nezbýval čas...

Ale to snad doženu v následujících dnech, protože mi zítra ráno odjíždí... :/:-( Fňuk!..

V důsledku nějakých starších záležitostí, které se tu před nějakou dobou stali, teď stojím před dost těžkým rozhodnutím.... Paradox je, že oči se sice zlepšili, ukázalo se, že tobradex je přece jenom kouzelník - ikdyž se na něj musí pěkně pomalu... stále stojím před rozhodnutím, jestli bude lepší zůstat nebo jet domů.

Zatím se víc přikláním k druhé variantě, ale ta zase visí na tom, jestli se mi doma podaří sehnat práci, protože ve FS můžu nastoupit až od půlky srpna...

Hlavně se mě prosím nikdo neptejte, co se stalo. Je to dost osobní záležitost, kterou bych si nechala pro sebe. Ale věřte mi, že bych radši brečela nad rozchodem s nějakým blbečkem anebo velkým nosem..
No, ikdyž s tím nosem.. to radši ne ;D


dobrou noc všem))

 (Lůca)



You Might Also Like

2 comments

  1. Já myslela, že si chtěla jet domů kvůli těm očím, ale to jak vidím není ten důvod proč chceš domů...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo. To byl hlavní důvod.. A pak do toho přišla další situace. Ale už je o v pohodě. :-)

      Delete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images