Rhodes, day 17

13:46



Uf. Včera to byl záhul. Byli jsme se mrknout na beach party v baru kousek od hotelu. Nakonec se z toho vyklubala největší party nebo možná spíš pohroma. - Protože s tím mojím kašlem fakt pohoda v noci venku.
(Na pláži fouká takhle večer takovej vítr, že se divím, že se mi nezhoršil ten zánět spojivek..)

Ráno jsem se vzbudila, přesně jak jsem očekávala, ještě s větším kašlem a bolehlavem jak sviň :D:/ Oči dobrý. Thanx god!


Samozřejmě jsem věděla, že jít do práce není možné. Takže mám invalidní volno (:D) a zejtra jedu konečně k doktorovi. Doufám, že mi dá něco na ten kašel, než se udusím...

Ale nemyslete si. Alex mě nešetřil ani v mém invalidním volnu :D Ráno jsem musela strašit v miniclubu a čekat na Ima kvůli klíčům, který samozřejmě nepřišel, takže jsem se vymotala až ve 12:00. No a večer jsem tancovala mini disco, což je teda taky katastrofa, protože je hrozně těžké pustit CD a nechat hrát hudbu.. :D Hlavně, že je Alex tak důležitej.

Zítra naviděnoooooou


You Might Also Like

0 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images