Rhodes, day 54

12:41


Dnes si tak po práci ležím v posteli. Během půl hodiny dočtu Romea a Julii. A pak na kindlu automaticky hledám, v čem budu v povinné četbě pokračovat.

Vyhrál to Lakomec.

Během té doby, co jsem na Electře, což bude 29.7. měsíc, jsem toho přečetla tolik, jak za celé tři roky ne. Myslím, co se týče knížek na maturitu, protože jinak jsem vážně celkem vášnivý čtenář :-)

Už si můžu škrtnout Společenstvo prstenu, Petr a Lucie, Na západní frontě klid a Romeo a Julie...
Jsem na sebe hrdá :D! Je fakt těžké dokopat se k tomu a věnovat tomu tu trochu volného času...

Co se týče frániny, tak s ní taky celkem hýbu, tak snad to půjde ve škole aspoň trošku vidět :-o :D

A jak si vy užíváte prázdniny? :-)


You Might Also Like

1 comments

  1. Ani mě nemluv, povinnou četbu odkládám od začátku prázdnin...ale musím se pochlubit, že jsem právě dočetla Pýchu a předsudek, kterou máme na tom seznamu taky...pomohlo mi i to, že je to moje nejoblíbenější knížka :D takže dvojitá výhra :D ;)

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images