Rhodes, day 21

13:33


Tik tak.. Už se to blíží... Za chvíli nás čeká kruté stěhování někam do pařátů Uršuly.. :D! Nejhorší je, že v těch úžasných apartmánech ani není jistota přítomnosti internetu!... :/ To mě po****** co já tam budu dělat 3 měsíce :D Modlete se prosím se mnou)
Dnes jsme s Lůcou vyspávali zase do jedné hodiny, potom jsme čekali do půl třetí na oběd a pak jsme byli na opalovačce na pláži.... Večer jsme ještě stihli kafe a gyros v Kremasti a teď jsem se snad dvě hodiny balila! :D Nechápu, co mi na sbalení těch pár švestek trvalo takovou dobu, ale přišlo mi, že ty věci prostě vážně neubývají! :D

Ale už je to díky bohu done... :)

Za chvilku si vlezu do sprchy, umyju si vlasy a čeká na mě postel s kámošem Frantou. (To je můj kámoš šváb, Elišku už jsme zabili minulej tejden.. :D)

Aspoň jedna pozitivní věc na všem. Vypadnu od těch živočichů. Jen doufám, že ne do ještě většího hnízda. Haha :D

Co nejdřív naslyšenou...



You Might Also Like

0 comments

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images